Moduł OPIEKA

planowanie i wykaz wykonanych czynności opiekuńczych

Istotny moduł, podnoszący SODARIS do roli narzędzia wspomagającego pracę pionu opiekuńczo-terapeutycznego. Mamy możliwość definiowania typu, rodzaju czynności opiekuńczej, następnie możemy planować je dla mieszkańca a następnie rozliczać wykonanie. 
OPIEKA to istotny moduł ułatwiający pracę a także wzmacniający poziom usług opiekuńczych. Powstał na bazie doświadczeń pracowników DPS-ów.

Moduł 
TERAPIA i REHABILITACJA

planowanie i realizacja zaleceń terapeutycznych

To bardzo istotny moduł z punktu widzenia aktywizacji mieszkańca. Znajdziemy tu planowanie zarówno terapii jak i rehabilitacji, tworzenie harmonogramu zajęć, zakładanie grup zajęciowych i oczywiście kontrolę nad poprawnym wykonaniem zaleceń. Moduł doskonale współpracuje z IPW. Sprawdzi się przy wyznaczaniu i systematyzowaniu pracy z mieszkańcem. 

Planowanie terapii

Możemy przygotować plan działań terapeutycznych i rehabilitacyjnych. Planowanie może być wynikiem zaleceń, które zostały przygotowane w IPW. 

Przygotowanie grafika

Na podstawie przypisanych zajęć możemy przygotować grafik dla mieszkańca, który można  modyfikowany dynamicznie.

Opis i ocena

Aby wspierać opiekunów przy ocenie wykonania celów terapeutycznych, mamy możliwość wprowadzania opisów i punktów w odniesieniu do przeprowadzonych zajęć.

Zajęcia indywidualne i grupowe

Mamy do dyspozycji elastyczne modele pracy. Zajęcia mogą być planowane dla grup lub indywidualnie, dla mieszkańca. 

Moduł 
DZIENNIK DYŻURÓW

rejestracja zdarzeń

Aby rejestrować wydarzenia nie związane z terapią, rehabilitacją czy opieką​ mamy do dyspozycji dziennik dyżurów. Wpisy prowadzimy w ramach zaplanowanych dyżurów, możemy określić kategorię wpisu oraz przypisać mieszkańca - jeśli dane zdarzenie było z nim związane. Efektem poczynionych wpisów może być szczegółowa informacja o mieszkańcu. Podsumowanie dyżuru zawiera też informacje o liczbie mieszkańców, którzy znajdują się na terenie jednostki. 
Możemy z tego poziomu wprowadzić zdarzenia nadzwyczajne.

Moduł ODPŁATNOŚCI

rozliczenia finansowe związane z pobytem mieszkańca

Odpłatności to moduł specjalizowany dla uzyskania pełnej informacji o stanie naliczeń za pobyt mieszkańca i odliczeń z tytułu nieobecności. Ujmowane są również wpłaty zarówno od podmiotów jak i osób fizycznych finansujących pobyt mieszkańca.

Moduł DEPOZYTY

środki finansowe w dyspozycji mieszkańca

Depozyty, dzięki ścisłej współpracy z Odpłatnościami, przedstawiają bieżący stan środków na koncie mieszkańca. Dzięki przechowywaniu wszystkich wprowadzonych operacji finansowych mamy też możliwość podglądu archiwalnych zapisów i drukowania dowolnych zestawień. Lista i opisy operacji finansowych mogą być dostosowane do używanych w jednostce. 

Moduł MEDMONIT

rejestracja parametrów medycznych mieszkańca
oraz  informacje na temat diet i alergii

Moduł doskonale sprawdził się podczas pandemii koronawirusa. Możemy na bieżąco monitorować takie parametry jak: temperatura, ciśnienie, saturacja, poziom cukry czy waga.
Na podstawie zarejestrowanych pomiarów generowane są wykresy, które pozwolą analizować zarówno stan mieszkańca jak i zbiorczo wszystkich mieszkańców. Znakomicie sprawdza się to rozwiązanie jako wsparcie przy analizowaniu stanu zdrowia mieszkańców ośrodka. Gromadzone informacje są trwale zapisywane aby można prześledzić stan zdrowia w dowolnym zakresie czasu.

Wyjątkowo czysty i intuicyjny interface powoduje, że rejestracja parametrów medycznych przebiega szybko i bezbłędnie.
Informacje o dietach i alergiach mieszkańca dostępne są z poziomu innych modułów, co znacznie ułatwia pracę.

  • łatwa obsługa
  • nowoczesny interface
  • szybkość rejestracji pomiarów
  • możliwość współpracy z termometrem cyfrowym

Moduł 
UTRZYMANIE TECHNICZNE

zgłaszanie usterek i pełna kontrola 
nad procesem realizacji naprawy

Jednym z istotnych zagadnień jest bezpieczeństwo mieszkańców. Każde, nawet najdrobniejsze usterki, mogą mieć poważne konsekwencje. Uszkodzone gniazdko elektryczne czy cieknący kran trzeba zgłosić i sprawdzać czy usterka została usunięta. Moduł UTRZYMANIE TECHNICZNE przechowuje pełną dokumentację od chwili zgłoszenia usterki aż do momentu jej usunięcia. Pracownik odnotowuje fakt wystąpienia problemu a dział techniczny natychmiast widzi powstałe zgłoszenie i może opisać podjęte działania. Wszystkie czynności oraz terminy podjęcia działań i usunięcia usterki są odnotowane. Personel, dyrektor widzą cały proces rozliczenia zgłoszenia. Ponadto, zapisane informacje mogą być zawsze użyte jako wyjaśnienia w sytuacjach dramatycznych.

  • Prosty i łatwy w obsłudze interface użytkownika.
  • Pełna dokumentacja czynności wykonanych w ramach zgłoszenia.
  • Natychmiastowy wgląd w stan realizacji zgłoszenia usterki.
  • Możliwość wzajemnej komunikacji personel - pion techniczny.
  • Raporty.